PUH..

Jeg fant det, JEG FANT DET! Etter flere timers leting, dukket det opp. På den RARESTE plassen noensinne . . Det var faktisk ren flaks at jeg fant det på slutten der, jeg var nær ved å gi opp – og ikke videre glad. Jeg lette over alt, bortsett fra èn hylle øverst i garderoben min. Jeg snakket med Rolf Ivar i telefonen, og det gjorde at jeg glemte å sjekke den siste hyllen. Tok meg en pause for å følge med på de frustrerte fruene, tenkte det kunne være greit siden jeg var så frustrert selv . . Og en liten stund etter gikk det opp for meg at jeg hadde lett over alt, UTENOM den siste hyllen . . Tenkte for meg selv at passet ALDRI kunne ligge i hyllen blant 5-6 boblejakker og èn treningsjakke – men kravlet meg opp på stolen og begynte å lete. Tror dere ikke – at passet lå INNERST i hyllen, under treningsjakken min?! What the f … Hvordan har det havnet der? Haha, uff.. Jeg er ihvertfall ekstremt lettet. Kjipt å bruke mye penger først på nødpass, og deretter nytt pass. Money saved, hurra!! Igår fikk jeg forresten en meget hyggelig overraskelse på døren. Nyttårsgave fra “this is pr..” Genser, bluse og ny veske, og ALT falt i smak! Koselige mennesker. Har tatt i bruk både vesken OG genseren idag. Vesken er fra BIK BOK .. Og min elskbare nye sølvgenser vet jeg ikke hvor er fra .. Lurer på om jeg har sett den også på BIK BOK? BACK to work! Vi skrives fra Ålesund :* Husk og krysse fingrene for flyturen, mihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg