Protection

Mens jeg lever livets glade dager her i Italia, må jeg ikke glemme å beskytte meg ordentlig mot den sterke solen som er her nede. Mange tror man skal bruke lav faktor, bare fordi man blir brunere, men det er ikke sant. Jeg bruker høy faktor, og blir like brun som de gangene jeg har brukt lavere solfaktor. ! Husk alltid solbriller for å beskytte øynene. Det er så viktig. Dere har sikkert kjent at dere får veldig vondt i øynene om dere har unnlatt å bruke briller. ! Husk alltid høy solfaktor, for å beskytte kroppen mot UV-strålene. Og helst høy faktor, for ikke å bli svidd. Jeg bruker solfaktor 30 her nede nå, på de områdene hvor jeg har tynnest hud, som oftest der jeg blir fortest brent. Solkremen jeg bruker er fra Supergoop, de har den hos coverbrands. Dere får kjøpt den her. Den er vannfast og inneholder ikke parabener, og ar både UVA og UVB beskyttelse. I tillegg sliter jeg veldig med at jeg alltid blir svidd på leppene når jeg soler meg, og det er det verste jeg vet. Nå har jeg forøvrig fått tak i en lypsyl med faktor 30, den iser og kjøler ned samtidig som den beskytter, og jeg har så langt ikke blitt solbrent på leppene. Den finner dere her. Jeg har den med mint smak. (Lenkene i dette innlegget er reklame) Er dere flinke til å beskytte huden deres nå som det er sommer? Hvilken faktor bruker dere? (Dette er et reklamebasert innlegg, men tips som er verdt og ta med seg videre)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg