Prosjekt : Terrasse


Inspirasjon ♥ Nå har vi nøyaktig 13 dager på oss til å gjøre ferdig terrassen vår til 17 mai, og vi har ikke engang begynt! Med å gjøre ferdig terrassen mener jeg å rengjøre den, pusse, beise og innrede. I år, som i fjor har vi invitert alle vennene våre til en heidundranes 17 mai feiring. Vi blir nærmere 40 stk, så da er vi nesten avhengige av å ha litt sitteplass og, ellers god stemning ute på terrassen også. Ellers blir det alt for fullt inne i leiligheten. 

Terrassen vår er ganske smal, men stor, 17 kvm. Men den er L-formet, så ikke så veldig lett å innrede. Blir uansett spennende å se hva vi får til der ute, gleder meg til å få enda et sted hvor jeg kan kose meg om kveldene (når det blir varmere i luften selvfølgelig) 

Tanken så langt er at det skal være lunt og hyggelig, delikat. Innredningen i leiligheten er ganske minimalistisk, så egentlig burde vi fortsette på det minimalistiske ute også. Men føler likevel det burde vær enda mer lunt i og med at det er ute. Vi skal beise slik pattingen blir lysere, litt grålig. Tanken er også svære blomsterkrukker med fine planter i, teppe på gulvet, myke puter, pledd, saueskinn, lykter, lys og varmelampe. Tenker det skal bli så fint. Fargene vi har bestemt oss for så langt er grått, hvitt og litt svart. Men regner med vi satser på noe litt mer lune farger når det kommer til lys, pledd og puter.  Drømmen er en svær daybed eller en slags cabana, men det får vi ikke plass til i bredden, så alternativet er jo en slags sjeselong eller lignende, hvor vi kan ligge og chille. Har scrollet meg gjennom utallige interiørsider, men fant mine absolutt favoritter hos Skeidar og Living ♥
 

Tanken her er to sjeselonger som vi setter sammen, slik det blir litt loungeaktig. De hvite stolene er jo perfekt til å sole seg i, samt spise eller spille spill. Så da har vi liksom to forskjellige grupper.  Er så gøy og holde på med sånne ting synes jeg, også kan man glede seg til deilige, varme dager. Håper det blir dette vi faller på til slutt, for jeg synes det er en så fin kombo. Hva med dere? Er dere i planleggingsfasen selv? Noen tips og triks dere vil dele? Alltid åpen for idéer og forslag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg