Prosjekt lampe

Mandag! Og en gladmandag i tillegg. Synes ofte mandager er litt sånn .. kjipe, men idag er det en god mandag ♥ Har både elektriker og rørlegger her, så nå begynner ting å falle ordentlig på plass. Denne uken får vi lenestolen vår, spisestuestolene OG spisebordet, gleder meg sånn. Har en to-do og handleliste som er så lang at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne- men det er jo så gøy når jeg endelig kan gjøre sånne ting. Idag har jeg jobbet, og shinet leiligheten- det har jo mildt sagt ikke sett ut her i det siste.. Og så er det blant annet prosjekt lampe som står for tur. Møblene i stuen består mye av hvitoljet eik, og jeg har funnet den kuleste trelampen noensinne. Denne er i vanlig eik, men skal bli like lys som de andre møblene (forhåpentligis..) Får olje/eller lute den, så blir det nok knall tenker jeg.
Fra mørk – til lys. Elsker å dille med sånne ting, I walk-in garderoben, har vi kjøpt “møblemang” i furu, og deretter lutet det- det blir så fint! Her er lampen ♥
Denne er fra Bolia.  Nå får jeg komme meg avgårde slik jeg blir ferdig idag, håper dere har en fin start på uken.
Smykke og genser fra BIK BOK. Leppestiften er fra Cubus (Viva La Diva) farge Coral.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg