Products for fall

Hei dere! Deilig å se at solen titter frem gjennom ett tynt skylag her i Oslo idag, tror det skal bli knallfint utover dagen. Har det så kjekt når Helen er på besøk. I går kveld gikk vi ut og spiste tapas på Delicatessen på Majorstuen sammen med Malene og Ragnhild, superkoselig. Og idag har vi faktisk ingen planer, enda. Og det synes vi er litt deilig! Vi får bare se hva dagen bringer. Jeg har vært våken siden klokken 08, og hatt hjemmekontor. Nå er det kanskje på tide med litt sen frokost? Tenker egg og bacon til meg og gjesten min, mmm! Desverre, så begynner høsten og nærme seg med stormskritt (buuuu) og høstproduktene har allerede kommet i butikkene (det er jo litt kjekt da!) Både klær, sko – og sminke. Jeg har begynt å fylle opp min sminkeveske med sminkeprodukter til høsten.  

Jeg har laget en liten høstinspirert makeup look til dere hvor jeg har brukt disse produktene.  I hope you like it. Her har jeg brukt sunkiss på kinnbeina, leppestiften i rosa, øyenskyggebasen, den flytende eyelineren og den mørkeste av de grønne øyenskyggene. Hvilke farger liker dere best til høsten? Tror nok det blir mye jordfarger, samt grønt, metallisk, nude og plommerødt hos meg. (Annonse)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg