Primeboots



New in : Primeboots. Aldri hatt sånne boots før, og jeg elsker de. De kan brukes hele året rundt, og nå gleder jeg meg til å kombinere de sammen med en søt blondekjole, bare ben og skinnjakke blant annet. Råkule til jeans også, og veldig gode å gå i. Superfornøyd med mitt nye tilskudd i garderoben. Veldig gode på foten, så disse kommer jeg til å velge når jeg skal gå mye.  Details ♥ Var de ikke skjønne? Jeg stod mellom disse og den kortere modellen, men synes disse passet best til meg. Mine er herfra ♥ Kan også kjøpes på Kouture, Arkaden. You like? Vil bare benytte anledningen til å ønske dere en riktig god helg fra Oslobyen. Her er det grått, og regner som vanlig. Da er det deilig med kontordag inne .. Resten av helgen skal vi bruke til kvalitetstid sammen med vennene våre, både idag og imorgen. Jeg og Helen skal blant annet komme oss opp tidlig imorgen å dra på oss langrennskiene. Håper bare det fortsatt er snø i marka ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg