Pretty things

God lørdag ♥ Håper alle har en fin start på helgen! Jeg startet min lørdag med besøk fra Sunnmørsposten, som er lokalavisen her i Ålesund. Det kom både fotograf og journalist for å intervjue meg! Kjempefin start på dagen, brownies og kaffe fikk de servert – og jeg følte intervjuet gikk kjempefint. Ellers har jeg egentlig bare gått frem og tilbake i leiligheten, snakket med mamma, bror og Henriette på telefonen. En skikkelig telefonrunde, kjekt det iblant. Nå kom Rolf Ivar med bilen, så jeg skal ut å handle mat til uken tenkte jeg. Men først vil jeg bare vise dere kjolen og skoene jeg hentet på posten igår ♥ Perfeksjon. Elsker dem! (Ps .. De er små i str, jeg fikk opp ett nr og da passet de perfekt) Kjolen er også kjempefin! Åpen på sidene og i ryggen. Herlig til sommerfresh brunfarge og deilige sommerkvelder. Kjole – her // Sko – her (affilateslenker) Ha en herlig lørdag videre dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg