Pretty summernails

Hei fininger ♥ Titter innom for å vise gårsdagens antrekk, i solen. Hadde en nydelig dag i Oslo igår, og endelig på høy tid å dra frem denne kjolen. Stoffet i den er så behagelig, kjennes ut som jeg ikke har på meg .. noe! Kjøpte den i London i fjor, på River Island – og bruker den både sånn, og så snur jeg den slik den blir åpen bak. Kjole River Island / Sandaler DNA / Briller Gina Tricot I tillegg må jeg vise dere verdens FINESTE negler, perfekte sommernegler som jeg la hos S&M igår. Jeg turte å være litt tøffere enn vanlig, og gikk for spisse negler! Synes det er så kult. Blitt inn igjen det nå! Valgte den fineste fargen : Nude. SÅ fornøyd! Tror faktisk ikke jeg hatt så fine negler noensinne! Dette er akrylnegler, og så la Marianne fra S&M en lakk oppå for å seale akrylen slik at jeg kan lakke neglene i akkurat den fargen jeg vil, uten at det har noe betydning. Koster 850,- og 600,- for påfyll. S&M er helt nyoppstartet av to venninner, og de holder til i samme lokaler som Olimb & Co i Prinsens gate. Superfreshe lokaler, og superhyggelige jenter! De tar pedikyr, og har voksing også! Anbefales på det sterkeste fra meg ihvertfall, mitt nye favorittsted ♥ Nå skal jeg og lille Pocovenn gå en tur på posten, må få sendt avgårde alle bestillingene deres fra salgsbloggen før jeg drar på ferie, storebroren til Poco har dratt fra oss på treningsleir til Barcelona idag, så nå skal Lenemor passe, og vi koser oss sånn sammen ♥ (Neglene er sponset behandling)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg