Pretty pastels

Åh, dere ! Kjørte nettopp min kjære, Tone og Daniel til flytoget. Ganske tomt å komme tilbake, og plutselig skulle være alene nå. Men dere kommer dere inn vet dere! Så utrolig hyggelig å sette seg ned og lese så mange fine kommentarer fra dere på det forrige innlegget. You guys made my evening. Skjønne dere er. Jeg tenkte å vise dere de nye neglelakkene som dumpet ned i postkassen min for noen uker siden. Dere vet jo hvor glad frøken Orvik er i pasteller? Det er ikke kun pasteller på klær og sko som gjelder, men her kjører vi på med pastell neglelakker også. Elsker det. Så fresht! Neglelakkene finner dere forresten her. Fargene jeg har er, fra venstre : Pale Blue, Peach Melba, Blue Moon & French Polish På onsdagskveld tok jeg på den lyseste blå, og den har virkelig holdt seg godt helt til idag! Jeg har så dårlig erfaring med andre neglelakker som flasser av etter ÈN dag. Så hurra, ganske fornøyd med “holdbarheten” om jeg kan si det.  Ser dere forresten rosene i bakgrunnen? De fikk Rolf Ivar av Egil igår, fordi Egil hadde gått forbi de i butikken og tenkt på Rolf Ivar. Så søtt! Jeg fikk beholde de da .. Her er  neglelakkene på forresten . . Se bort fra mine skrukkete fingrer og ustelte neglebånd, haha .. Fine farger, sant? Hvilken farge likte du best? Jeg synes alle er fine og delikate på hver sine måter, men om jeg måtte valgt ut èn favoritt – må nok det bli .. Overaskelse! (Ironi) .. Ingen bombe at jeg liker peach best, vel? Nå har jeg allerede funnet sengen, tenker å jobbe litt før jeg skal se på litt serier. Har mye å ta igjen! Lilyhammer, SATC og Gossip Girl. Glede! Imorgen er det jobb med miinto-crewet, blir gøy! Nattasusser til alle :-* Reklame

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg