Pretty little cupcakes

Heihei! I huset her på Holmen er vi sammen med familien til Gard. Moren, broren med kone og datter, også lille Poco. Andrea er 15 år, så vi to bestemte oss for å være litt housewifes igår, og bakte cupcakes sammen med venninnen hennes til hele familien. Tok en liten snarvei da, og testet ut Manuelas pakkeløsninger, og de ble SÅ fantastisk gode. Veldig greit, om man har litt dårlig tid og ikke har tid til å lage fra bunnen av. Ble litt sånn i hui og hast for min del igår, siden vi skulle så tidlig på teorikurset i forbindelse med dykkingen. Men jeg anbefaler dere absolutt å prøve de ut. Vi spiser oss ihjel på de. Vi kjøpte både med vanilje & sjokoladesmak på cupcakesene og white/dark chocolate på frostingen. Hun her er jo bare rådyktig, så de måtte jo bare prøves ut! Kjøpte inn søte cupcakesformer og sprinkles i både sølv, hvit, rosa og lilla. Litt sånn puslete jentegreier da vet dere . . Det man trenger å kjøpe i tillegg til pakkene er, egg, melk og meierismør. Røren er jo gjort på 2 minutter, også er det bare å smekke den i muffinsformene. 20 minutter i ovnen, la de kjøle av og ha på frosting + pynt. Vi satt de i kjøleskapet i flere timer før vi spiste de, da ble de perfekt! Siste kronen på verket rett og slett. Baketeamet! Meg sammen med Andrea og Vilde. Resultatet på mine ble sånn: Andrea og Vilde sine ble sånn, litt mer kreative enn mine, hihi .. Tenkte jeg skulle prøve meg på hjemmelagede franske macroner en dag, siden macroner er det beste jeg får om dagen. Noen som har en insane god oppskrift som jeg må prøve, så tar jeg imot den med åpne armer! Nå skal vi straks pakke badetøyet, for idag skal vi nemlig ha på oss dykkerutstyr for første gang, og prøve oss i bassenget! Jeg gruer meg faktisk skikkelig, men regner med jeg har fulgt såppass godt med i timen at jeg skal klare og gjøre alt riktig. Det er søren med mye og passe på altså, det kan jeg bare si dere .. Krysser fingrene for at jeg klarer meg bra! Skal ikke ha noe tull og tøys. Skrives senere ♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg