Pretty Bahamas pt.1

Vel hjemme igjen etter hele 17 timer på reisefot! Først og fremst : Bahamas er fantastisk. Folkene, kulturen, strendene – alt. Vi var til å begynne med veldig misfornøyde med reisemåten, men ble veldig fornøyde med én gang vi kom i land, heldigvis. Vi bestillte turen gjennom hotellet, og fikk vite at båtturen tok ca 3 timer + vi måtte kjøre til Fort Lauderdale. Vi stod klar og ventet 05.30 – og var ikke fremme på Bahamas før 13.30!!! Holdt på å klikke for oss en stund, haha – for vi måtte plutselig tilbake til havnen kl 16.30, så det ble faktisk bare 3 timer på fineste Bahamas for oss idag. Veldig vemodig å dra, men ÅÅH SÅ BRA det var! Vi er så happy! Selv om vi har brukt 14 timer på reising, så var det verdt det. Alle har bestemt seg for å dra tilbake, men da blir det med fly, og det holder IKKE med noen timer. Og IKKE ta båt. Bahamas er dekket med farger, både klare og deilige pastellfarger, jeg blir jo helt frelst. Og folkene der – de har sånn attitude! De er så morsomme og livlige! Love it. Må bare vise dere de ufattelig nusselige og fargerike bildene jeg har tatt idag, got to love the colours ♥ ♥ ♥ Idag har vi vært på et sted som heter Freeport. Absolutt verdt et besøk! Favorittbildet mitt fra Bahamas! Oh these colours. Og egen coconutbar?! Hellandussan! Hadde jeg skulle jobbet her, hadde jeg gledet meg ihjel til og komme hver eneste dag! Måtte jo bare dokumentere den skjønneste telefonkiosken også. Alt er så gjennomført, som i en drømmeverden, nesten.. My pretty girls, all dressed in white  ♥ Dette stedet fikk vi anbefalt, Silje og Helen prøvde Bahamas sin nasjonalrett – som de synes var helt OK. Skulle smake på nasjonaldrinken deres : Bahama Mama, men det ble ikke siden vi hadde så dårlig tid.. En morsom kar vi møtte . . ♥ Lærte så mye av bussguiden idag også, han var så morsom! For en underholdende fyr. Lærte noen ting om Bahamierene da, de stresser ALDRI, de har to stiller i hverdagslivet : Slow, og stop. Haha, vi måtte bare le. Ikke stress en Bahamier fikk vi beskjed om.. Måtte bare ta det fullstendig med ro mens vi var der,  De er så vennlige og morsomme – og er det ett ord man skal lære seg på Bahamas, så er det : Ya man. Virkelig en gøy opplevelse vi har hatt idag, sitter igjen med mange gode minner til tross for at vi kun var der i 3 timer .. Jeg skal ihvertfall tilbake hit på ferie i 2 uker, og jeg gleder meg allerede til å oppleve mer av Bahamas! Viser dere bilder av stranden imorgen, it’s so pretty ♥ Hvem av dere har vært på Bahamas før forresten? GOD NATTA!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg