Presseuke

Hei hopp! Denne uken er det presseuke, typisk at jeg reiser hjem til Ålesund ikveld for å jobbe. Blir til fredag, og går glipp av nesten all moroa .. Sukk. Eller, jeg har jo fått med meg to kjempefine pressevisninger idag da! Polhem og Pressekontakterna. Så kos. Kom nettopp inn døren nå, og har sprunget rundt som en gal her for å pakke kofferten. Først frisøren, og deretter rett på flyplassen. ÆÆ. Litt bilder før jeg fyker ut døren. DÅRLIG-TIIID Her er jeg og Marie hos Pressekontakterna, og ser på klærne for vår/sommer 2012. SO CUTE! Èn ting er sikkert. NELLY får inn så mye råe SKO. HYYL Hei på dere! Man blir jo bortskjemt av å gå på sånne pressevisninger. Mye god mat og drikke, og mye fint for øynene å se på. Her har vi beveget oss til Polhem PR, hvor vi møtte søte Sara. Hello SUSHI.. Nammenaammmm… Herlig lunsj kan man si. MM Meg og Marie :* Polhem er STORT, og de har såå mye fint. Hjem fikk vi med oss goodiebags, spennende!! Så mye fint vi fikk. Takk, takk! Vel, det var min dag så langt – i bilder. Håper dere har det fint! Her skinner solen nok en gang. Ha en fin dag søtnoser :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg