Preperations – black & white party

GOOOOD LØRDAG fininger ♥

Jeg er i full gang med forberedelser til kveldens fest, som nå har gått fra white til black & white party. Mange som synes det var vanskelig å finne helhvitt, så da bestemte jeg meg for å legge til en farge, og det passer perfekt mtp hva jeg skal pynte med ikveld. Stod tidlig opp, kjørte avgårde for å få tak i ballonger og heliumkit. De andre tingene jeg skal pynte med kom i posten igår, så nå er alt i rute. En pitteliten sneekpeak : Ååh, dette blir så gøy! Jeg ELSKER å stelle i stand sånne ting, koser meg så mye her hjemme nå. Vi blir 20-25 stk, så dette kommer til å bli en vellykket kveld ♥

Skjørt BIK BOK – Topp Cubus – Caps Junkyard Gleder meg til å vise dere resten senere idag, i mens får dere ha en kjempefin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg