Preparing for summer

Desktop1
I need this in my life right now ♥ HVEM andre gleder seg til sommer? Hallo, juni måned er kun få dager unna. Nå synes jeg vi skal legge en kald vår bak oss og håpe på at temperaturene kryper litt oppover. Det har faktisk vært den verste mai måneden jeg har opplevd i Oslo. Så til gjengjeld håper jeg vi får digg, digg sommervær. Kan nesten ikke vente!

Sommerens planer er i år ganske enkle. Jeg skal til Ibiza med jentene mine mens Gard drar på treningsleir. Deretter har vi 0 planer! Og det føles helt fantastisk. Vi skal bare gjøre akkurat det vi vil. Være i Norge, nyte fint vær (forhåpentligvis) føle på den norske sommeren, bade, dra ut i båt, sole oss, nyte god mat, bli brun, dra på festivaler, og bare NYTE. Om været skulle bli dårlig, hiver vi oss på første fly et sted! ♥ Hvilke planer har dere??

En liten sommer kollasj med digge essentials til den kommende sommeren. Jeg skal på posten og hente noen av disse tingene som jeg har bestilt. Blant annet de to turbanene, og de hvite chunksene. Blir perfekt til sommeren.

Uten navn-34
Svart turban | Beige turban | Hvite chunks | Svarte solbriller | Hvite sandaler | Hvite strappy heels | Svarte skinnsko med stråsåle | Svarte heels | Svart belte | Bikini | Strandhatt | Strandveske | Skinnslippers

Håper dere fant dette innlegget litt inspirerende ♥

LOVE!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg