Preparing for spring

Jada, gradestokken min viser hele + 4, hoho! Ingen snø å se idag (bortsett fra i fjellene..) Igår derimot var det snø, akk – dette været .. Heldigvis nærmer vi oss våren med stormskritt. Jeg sitter her og jobber idag også, imorgen har jeg også miinto hjemmekontor, mens torsdag og fredag skal jeg jobbe på AMFI Moa. Der skal vi blant annet filme videobloggen for februar, gøy! Tok noen outfitbilder til dere i lunsjpausen min, ikke det at jeg pynter meg for å sitte hjemme og jobbe, men pyntet meg faktisk kun for dere. Nå har jeg hoppet i joggisen igjen, deilig. Litt må jeg jo yte for mine fine lesere, ikke sant? Retro inspirerte briller fra BIK BOK er nye til vår garderoben min. Skjørt fra Selfridges (de har ett lignende på Zara) / Genser fra H&M / Belte fra BIK BOK / Smykke herfra Now, back to work. Har plenty av tekster osv å skrive, og etterpå blir det middagskos med min kjære. Fin tirsdag! Hører rykter om at vi får besøk av pappa og lillesøster imorgen ettermiddag, så da må jeg jo diske opp med deilig middag til de, glede! Fin dag til alle :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg