Preparing for 17 Mai

Tenk at 17 Mai er på Fredag allerede, jeg har gledet meg til denne dagen i nesten et år! Og har allerede begynt å planlegge 17 Mai looken med herlige produkter fra Coverbrands. Den fineste blushen i farge Giddy Pink Ny yndlings lipgloss i nydelig peachfarge Våt eyeliner til å ha over øyenskyggen Under eye concealer som jeg snakket om for to uker siden. ELSKER den. Favoritt foundationen som jeg alltid bruker under under både presset foundation og solpudder. Dekker veldig bra! En ny og fresh øyenskygge fra Studiomakeup hvor jeg har brukt den brune og beige fargen til denne looken. Og Mary Lou Manizer som jeg har brukt i flere år nå, for å få glød på kinnbena, over overleppen og under øyenbrynet. Det er virkelig den aller beste highlighteren. Dere får – 20 % på alle disse produktene (- under eye concealer og den flytende foundationen) ved å bruke kode : «vcqbn» Denne koden varer ut 17.Mai. Under eye concealeren, den flytende foundationen fra Glominerals, får dere også til – 20 % sammen med resten av produktene fra Glominerals, og kampanjen finner dere her. Greit med en litt clean og fresh look når man har på seg bunad synes jeg. Er dere ikke enige? Vurderer faktisk å ha i en flette i håret i år også, det er så søtt til bunad. Andre enn meg som gleder seg til 17 Mai her?! Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg