Pre-party

Heiii stjerner! Jeg stresser rundt som en gal, bokstavelig talt! Skulle vært på Folketeateret klokken 17! Og jeg pleier ALDRI å være sen. I kveld er det duket for Vixen Blog Awards, og jeg gleder meg sånn til å være sammen med alle søte jentene !! Nå er jeg på vei til pre-party, Modette og Hendrix hair har leid suiter og vi skal spise tapas og drikke sprudlevann. Gleder meg masse! Kjolen fikk jeg forresten ikke fikset, så da måtte jeg bare finne på noe annet. Håper dere har det fint! Ciao! Korset BIK BOK / Skjørt Zara / Veske Cubus / Sko nelly

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg