POWER YOUR GLOW

P9212925OLYMPUS DIGITAL CAMERAI går kveld var vi på et veldig hyggelig event med selveste Ole Henriksen. FOR en fyr, et fyrverkeri av en mann, så morsom, sprudlende og energisk. Han brenner virkelig for det han gjør, og man blir utrolig engasjert når han forteller om historien bak produktene sine, samt hvor bra og viktige disse faktisk er for huden din. Selv har han en helt ekstremt fin hud, og han er over 60 år. Det ser IKKE sånn ut, han holder seg veldig godt – og når man ser på han blir man jo bare enda mer obs på hvor viktig det faktisk er og ikke slurve med daglig hudpleie-rutine. Jeg er ganske flink på det selv nå, men føler faktisk at jeg skal bli enda flinkere fremover. Det skal så lite til ♥

P9212906P9212912P9212937På eventet fikk vi deilig smoothie, vi fikk sett og luktet på diverse produkter, fikk historien bak produktene av en livlig Ole Henriksen, og ble introdusert for hans helt nye serie Empower. Dette er en serie som er perfekt til det nordiske klimaet, som gir massevis av fuktighet under den kalde tiden vi nå har i vente. Til slutt fikk jeg og Hedda intervjue han med spørsmål vi hadde. Dette var spørsmål som jeg selv lurer veldig på, og som jeg gjerne vil videreføre til dere. Kanskje dere får litt tips angående noe dere selv lurer på også? Håper det.

P9212976-2Here goes :

Spm 1. Lene : Hvordan ta best mulig vare på huden gjennom høsten og vinteren?
Ole Henriksen : Ved å bruke produkter som inneholder rikelig med fuktighet. Her anbefaler jeg Herbal Day Creme SPF 20. Bruk en god cleanser og gjøre en peeling en gang i uken.

Spm 2. Lene : Hva er det beste hudkremen for :
– Tørr hud – Ole H : Herbal Day Creme SPF 20
– Normal hud – Ole H : Truth Revealed Super Creme SPF 15
– Fet hud – Ole H : Shea Transformation Oil-Free Creme

Spm 3. Lene : 5 ting som har negativ innvirkning på huden?
Ole Henriksen :
1. Solen. Selv om man har sunblock i ansiktet, skal man helst ikke eksponsere huden for direkte sollys. Ha på en hatt, caps eller lignende, eller dekk over ansiktet helt. Det pleier jeg og gjøre, ellers så ligger jeg under parasollen.
2. Aldri gå uten fuktighetskrem. Dette må huden ha, alltid.
3. Ikke behandle huden for mye. Ikke bruk for mye scrub, ikke vær hardfør når du påfører scrub. Vær forsiktig og ta godt vare på den.
4. Veldig mange tar for hardt i når de skal fjerne sminke om kveldene, dette er ikke bra. Her gjelder det å massére sminkefjerneren eller servietten forsiktig i ansiktet.
5. Sukker. For mye sukker, gjør huden uren.

Spm 4. Lene : Dine topp 3 produkter? 
Ole Henriksen : Truth Serum Collagen Booster. Ultimate Lift Eye Gel og Sheer Transformation, anti aging.

P9212972Vi var alle så heldige at vi fikk med oss hver sin digge goodiebag hjem! Gleder meg veldig til å teste ut disse på huden min nå fremover. Prøvde ut sminkeserviettene igår, de er fulle av C-vitaminer blant annet, og lukter heeelt fantastisk. Små gleder, sant?

Alle produktene til Ole Henriksen finner dere her ♥
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA P9223006God høstklem til dere alle ♥ I skrivende stund er jeg på Wallmanns Galla, så spennende! Mer om det imorgen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg