Power Pants

Er  det noe jeg virkelig elsker, så er det kule bukser kombinert med en kul t-shirt! Det er så  effortless og sexy, både til hverdags og fest! ♥  Jeg har lenge lett etter den perfekte “lakk”  buksen som sitter som et skudd og som føles behagelig, og den har jeg funnet. Halleluja!

Det er  stretch i den, den er myk, tynn, og sitter som et skudd!

Den er fra Ahlvar Gallery (svensk) – Tskjorten er fra Balenciaga og skoene fra  Zara (en stund siden dessverre)

Et godt alternativ å ha på når man ikke aner hva annet man skal dra frem. Bukse, t-shirt og high heels. Litt tilfeldig på håret og the perfect lipstick (Velvet Teddy fra Mac,) and you are good to go!

8 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg må bare spørre om et litt random spørsmål, men du har så utrolig fint hår! Har ca samme lengde som deg, men jeg lurte på om håret ditt er litt klippet opp eller har du hel lengde?

      1. Takk, Ahlvar Gallery, men ser ut som de er tom! Ellers kan du spørre Skar & Datter Agency – de har den også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg