Powdersnow

Hei dere! GODT NYTTÅR! Da var vi kommet inn etter en kjempefin dag ute i snøen, mye snø vel og merke.. Det snødde 60 cm her i natt. Jeg og Rolf Ivar var tidlig våken, og satte kursen mot bakken. Utrolig deilig å kjøre litt ski igjen, og det var herlig føre, mye puddersnø. Men etter en stund begynte det å blåse så fælt på toppen, så vi gav oss. Nå lager jeg middag til gjengen, så skal vi slappe av noen timer, før vi får besøk av gode venner. Blir nok en tur ut i kveld også, må jo feire det nye året litt til?`Håper dere hadde det kjempefint igår, det hadde jeg – selv om det ble en litt tidlig kveld, nattmat og sengen fristet mer enn fest.. Hihi, godt det også iblant. ‘Vi feiret sammmen med masse hyggelige folk, på låven som det kalles, veldig koselig.

Startet dagen med en herlig frokost.. Egg, bacon og bønner.

Tok frem mitt finefine alpinutstyr..


Merke: Safira. Fra intersport.

Og mine finefine sko..

Så var jeg klar!
 

Ha en finfin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg