Postkort fra Italia

♥ Hei fra vakre, vakre og helt unike Positani. Byen som jeg har drømt om så lenge! En flytur til Roma, og en kjøretur nedover Amalfi kysten er det som skal til for å komme seg hit. Til de svingete veiene med en eksepsjonell utsikt som slår deg i bakken, og følelsen av og komme til en helt ny verden. Hit må dere reise. Positano er vel noe av det mest sjarmerende stedet jeg har besøkt. Jeg sitter på en klippe under en parasoll, ser på bølgene og utover den vakre utsikten av husene som ligger som en pastelldrøm på en klippe. Tett i tett, det er så nydelig jeg har ikke ord. Nå skal det nytes ♥ Men jeg ville bare gi en lyd! Og dele bilder.

Utsikten fra terrassen i huset.

Denne morgenkaffe-utsikten er det ikke mye som slår!

Fantastisk beachclub ved klippene. Helt magisk
En Lenemor som koser seg. Se byen bak!

Fra i går kveld. Magisk å spise middag med den utsikten.
Håper dere har det kjempefint. Anbefaler virkelig å legge en tur til Amalfi kysten ved en eller annen anledning. Mange av dere har sikkert vært her allerede, har dere noen deilige tips?

Stor klem!

20 kommentarer

Siste innlegg