Poppy red

POPPY RED

Når sesongen for vår / sommer kommer snikende, må jeg alltid ha en rødfarge som popper litt ekstra. Synes det er dødshot, og liker at fargen skiller seg ut fra alt annet. I tillegg er det så fint når man blir brun ♥ Og perfekt å kombinere både med gull, sølv, svart, ja til og med beige. Tror dette er min favorittfarge, og mamma har alltid sagt jeg kler rødt så da får jeg stole på det!

Øreringene er fra HM // Sko fra egen kolleksjon // Dress fra By Malene Birger, jeg kjøpte den på nett ♥

Nå skal jeg og Levi på kveldstur, før jeg skal shine skuffer og skap til visning på søndag! KOS til dere

16 kommentarer
    1. ELSKER håret ditt på disse bildene. Ser skikkelig fresht og casual ut.

      Forresten, hvordan kjenner du Audun Sørseth? Har skjønt at dere har hengt en del i det siste 🙂

    2. Du kler alt du! Hva er din ABSOLUTT favorittparfyme? Ang forrige innlegg; pliiiiis eksprimenter med farger på veggene som i den du skal d selge! Er så inspirerende!

    3. Nydelig nydelig✨✨ Bruker du samme selvbruning i ansiktet som kroppen fra vita liberata?
      Og bruker du medium eller dark?
      Nydelig brunfarge

    4. Jeg vil bare si at leil din ser helt fantastisk ut. Hadde jeg hatt pengene ville jeg kastet meg i budrunde LETT. De som overtar er utrolig heldige. Og du stråler som sldr før. Du kler denne røde kjolen men også den røde strikkegensere fra Ganni. Ser at du bruker den hvite mest på bilder men den røde kler du også utroooolig godt.

    5. Hva heter sangen på den siste vlogen din? Kan du starte med å skrive opp sangene du har i videoene dine? 🙂

    6. Hei! Jeg lurer på en ting. Så på en av snappene dine at du hadde ett slags gulldeksel på macbook 12. Hvor har du kjøpt dette? Om det er et deksel da? 🙂

    7. Hei! Kunne du lagt ut linken på den rød jumpsuiten fra By Malene Birger?:) Jeg klarer nemlig ikke å finne den…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg