Poppeti-popupshop!

Reklame – inneholder to sponsede produkter


HEIA! ♥ Idag var jeg hos PT kl 08 og det er lenge siden hun har kjørt meg gjennom en så hard økt. Men gud så deilig likevel – har ikke trent på langt over en uke, så godt og være i gang igjen. Prøvde meg på en løpe-økt etterpå, men det gikk ikke så bra. Beina var helt gele! Det som skjer når jeg trener på morgenen- er at jeg blir helt sykt produktiv og effektiv, jeg får energi til å ta tak i alt! Så idag har jeg fått gjort så utrolig mye. Føles så deilig!

Antrekk fra deilige Italia forrige uke. Fått det helt med søte kjoler nå om dagen!Kjole fra You&I Aker Brygge, veske fra Farrow Official, belte LV og sko fra Spania

På søndag jenter, da må dere holde av litt tid! Jeg skal nemlig selge omtrent HELE garderoben min. Jeg har jo et helt loft med klær som skal selges også, så dette kommer til å ta helt av. Planen har vært og selge det på nett – men det er rett og slett for mye jobb, når man har så mye.

POPUP SHOP!
Førstkommende søndag fra kl 12-15, skal jeg selge klær sammen med Hedda Skoug, Tone Damli og Caroline Skjelbred. Adresse ; Eilert Sundts Gate 27. Håper vi sees der!? Gjør vi? Gi gjerne tilbakemeldinger, kjekt å vite om dere tar turen! Er jo perfekt med utsalg nå før alle skal på ferie, kan man sikre seg godbiter å ha med i kofferten ♥

Vi snakker alt fra sko, til accessories, kjoler, skjørt, hverdagsklær, vesker, jakker, masse jakker, i alle slags varianter. Jeg kommer til å selge nesten alle de fine “fluffy” jakkene mine, samt skinnjakker, semskede jakker, dressjakker. Sko i alle varianter, bukser, gensere i ull og andre type gensere, topper, dette blir et STORT salg for min del. Blir superspennende!

Nyt mandagen!

18 kommentarer
    1. Hei!
      Du hadde i et bryllup en gang på deg et helt nydelig sett, langt skjørt og en blonde(?) topp. Skal du selge det?

    2. Hej Lene, Jeg kan ikke finde lampen på illumsbolighus. Er de fra philips lampe? Jeg kan slet ikke finde en der ligner denne – øv.

    3. Hei, har du fortsatt den lysegrå ponchogenseren i Kashmir fra Zara som du hadde for noen år siden?:p ser du hvilken jeg mener?

    4. Jeg får ikke mulighet å komme, så dumt det ikke selges på nett. Nett ville jo nådd et større publikum på landsbasis

      1. Ja – det skjønner jeg selvsagt.. Men det tar så ufattelig lang tid å ta bilder av alt, legge det ut, for så og sende det med posten. Når man gjør en popup tar det kun en halv dag – så da ble det slik denne gangen <3 Sorriii <3 <3

        1. Du har hatt den på ved flere anledninger:-) lange armer, blomster og oransj. Du sa en gang du kjøpte den på Envii 🙂

          1. Hmm – kommer ikke på hvilken det er, så da har jeg den sikkert ikke heller, hehe 😀 <3 Ikke godt å si! Skal se når jeg rydder i alt senere i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg