Popcorn & redchili

Bukser Bik Bok – Hatt Zara – Sko Zara – Veske LV – Belte LV – T-shirt H&M – Jakke H&M

Hallooooo ♥ Jeg har så mye energi om dagen at jeg nesten sprekker! Jeg tror det må være fordi jeg i forrige uke rett og slett tok et valg. Et valg for meg selv, som jeg er meget fornøyd med. De siste ukene har jeg vært så stresset, og ekstra sliten – og tok meg selv flere ganger i å slite med pusten. Jeg blir tungpustet når det blir for mye for kroppen, og det er mitt tegn på at jeg må roe ned. Det er absolutt ikke noe synd i meg, og helt sikkert andre der ute som stresser mer enn meg! Essensen i det hele er vel at jeg personlig har bestemt meg for å STRESSE NED. Rett før jul, tyner vi kroppen til det maksimale. Vi er klare for jul og avslapping men mange av oss glemmer og faktisk nyte denne førjulstiden og kosen som følger med. Jeg nekter å sitte med skuldrene under ørene og tung i pusten fordi jeg må ditt, og må datt. Nei! I disse 12 dagene før jul skal jeg ikke stresse noe mer, eller stresse unødig. Ja, jeg skal gjøre jobben som skal gjøres – men ellers har jeg ikke tenkt å fly rundt som en flyfille og inn i en survival-mode før julen setter inn. I denne tiden er det typisk at man blir syk fordi man har pushet kroppen for hardt. Ta en pustepause innimellom, folkens. Så langt det lar seg gjøre i hvertfall ♥

Pop dere litt popcorn og chill’an! Hehe. Neida. Men se den søte t-shirten som jeg rev med meg fra H&M trend her om dagen. Jeg elsker den! Den kan brukes til alt, og er en liten fest i seg selv!

Apropo popcorn. I kveld skal jeg poppe i kjele i loads med meierismør, og kose meg under dynen i sofaen. Jeg har jo 1800 favoritt julefilmer. Men er det noen jeg kanskje har hoppet over, eller gått glipp av? Tips??

Jeg elsker jo både Holiday, Polarexpressen, Love Actually, Flåklypa, Alene Hjemme filmene (selvsagt) .. Mmm de filmene hvor faren til han gutten blir julenissen.. Og .. Ja, sikkert 100 andre jeg ikke kommer på- men sånn bortifra disse, har DU noen tips? Her hjemme går det faktisk i ganske mye søte julesanger om dagen. Siden lørdag har jeg hørt på Jul i svingen albumet, hehe.. Så kos da! Meg og barna vettu.. ♥

22 kommentarer
    1. Hvorfor drikker du så mye alkohol hver dag? Om du skulle bli gravid, så kommer barnevernet til å oppfølge deg.. Du kan jo fint kose deg uten alkohol i hverdagen, tenk også på dine unge følgere når du ”snapper” mange glass med alkohol nesten hver dag..

    2. Så kul T-skjorte . 🙂 🙂
      Fant den ikke online. Har du link ? ❤️.
      Hvilken. HM var du på?

      Håper på svar 🙂

      1. Takk! Den er fra H&M trend 🙂 De har den både på Aker B og i Bogstadveien <3 Fant dem ikke på nett dessverre! Klem

    3. Elsker Notting Hill, The Holiday og Love Actually 🙂
      Håper du slipper å være flyfille…. Du vet hva det egentlig betyr?

      Ha en fin advent!

      1. Hehehe, ja – men på min dialekt så betyr det noe annet :-* <3 Håper dere skjønte poenget, haha!

    4. “The Spirit of Christmas” på Netflix! Cheesy as fuck, men han mannlige hovedrollen er meeeget godkjent!:D

    5. Hei! Jeg syntes du redigerer bildene dine på Instagram og på bloggen på en veldig fin måte, hvordan apper/filter bruker du? 🙂

    6. Juleprinsen – en ny film som kom i år laget av Netflix Den var bare så søt og skikkelig jentete ❤️

    7. Har du sett “Enchanted”, eller “Eventyr i New York” som den heter på norsk? Ikke akkurat en julefilm, men en skikkelig herlig feel good-film! Anbefales!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg