Popcorn and a movie

Jeg hørte rykter om nedleggelse av videosjappa, så jeg dro med meg søsteren min på SALG. 20 kr for EN film. Jeg endte opp med 10 stk, og kunne gjerne ha kjøpt flere. Men siden vi praktisk talt ble jaget ut kl 20.00 – får vi ta det igjen i morgen. Følte meg nesten som en gribb, ville jo helst ha alle filmene selv, hehe .. At det går ann, galskap. Nei, jeg må tilbake i morgen, bare må.

Hvilken skal vi se tro.. Dilemma, dilemma.. Hehe..

Ønsker dere en perfekt kveld videre.

Stor klem
Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg