POP UP!

Titter rask innom kun for å invitere dere til POP UP shop førstkommende søndag ♥

Hvem : Pop up shopen skal jeg holde sammen med Anja, Anette Marie og Espen.
Adresse / Sted : Lassons Gate 10, Meraki Studio
Kl : 15-17
Annet : Ta med cash, vipps fungerer også! Dere får også gratis styling og konsultasjon hos frisørene som jobber på Meraki. Og du kan bli med i trekningen av å vinne behandling for 1000,- samt få 20 % på din første behandling. De første 30 som kommer får også goodiebags, woop – mange treats her altså ♥

14971018_10158216825405355_1270748244_o15044737_10158216825380355_2045706026_oJeans Levis – Sko Steve Madden – Jakke Kouture – Caps HM – Bluse H&M

Jeg kommer som vanlig til å selge det meste jeg har til 50,- (dere vet jo meg..) og opp til 200,- // kommer til å selge noen andre godbiter også som vil koste litt mer.

Håper å se dere, det er alltid så trivelig når dere kommer! Så får vi jo slått av ei litta prat også! Sees på søndag da? ♥

20 kommentarer
    1. Hei Lene!
      Fint antrekk, og utrolig fine sko. Er det lenge siden du har kjøpt skoene? Og er de kjøpt her i Oslo 🙂 Ha en fin kveld!

    2. Hei Lene! Hvor har du kjøpt genseren du stylet i cozy-stilen med skoene fra ecco? Den så helt herlig ut! Lykke til med alt i livet <3

        1. Takk for svar Får se om jeg finner noe lignende! Syns du får ufortjent mye hat, har lest bloggen din siden du startet og det er ikke noe problem å se hvor mye jobb det er. Stå på og do your thing, du er skjønn

    3. Hei. Jeg er innom bloggen din titt og ofte, og synes du er inspirerende på mange måter. Lykke til med kjærligheten. Du og J ser ut til å ha truffet match. Har et spm på tampen: la merke til hvor fint et skjerf J hadde på et bilde du har lagt ut tidligere, kan jeg spørre hvor det er kjøpt og om det er lenge siden?

      1. Hei, så hyggelig, tusen takk! Ja, vi føler selv vi er en veldig god match <3 Er det det grå du tenker på? Det er fra Louis Vuitton 🙂 Kjøpt for ikke lenge siden 🙂 Klem

        1. Takk for svar:) Ja, det som er lysegrå på ene siden og mørkegrå på andre siden. Er det kjøpt i LV butikk i Oslo? Fant nemlig ikke noe skjerf som liknet på LV offisielle hjemmeside skjønner du.

    4. Hei Lene!
      Jeg lurer så veldig på hva du mener med at du “jobber hardt for pengene”. Utad synes jeg jobben din ser veldig lett ut, – å skrive ett innlegg hver dag (og dette jeg kommenterer nå er vel skrevet på 10 min?), du har en regnskapsfører som tar seg av økonomien/skatten, du tar outfitbilder på vei til og fra steder du skal (virker det for meg- ift. carolineberg som finner passende og fine locations til antrekket-mer gjennomtenkt m.a.o). Ja, jeg kan forstå at bloggen er i tankene hele tiden, men for meg virker det ikke som at du legger så mye arbeid i den fordi du skriver veldig muntlig og har en del skrivefeil som man ser på barneskolen (og/å, starter setninger med Men), – og du skriver selv at du KAN reglene, men at det går litt fort i svingene av og til?!?!
      1. hvis man kan en regel, bruker man den vel? (Jeg forstår ikke helt denne unnskyldningen??)
      2. du nevner selv her at innleggene du skriver er skrevet i en fei.

      Den bærer preg av at du skriver innlegg i full fart før du skal fyke videre på noe annet, som feks. fest eller middag med venner. Du avslutter ofte innleggene med dette hvertfall – og det gir meg en dårlig “vibe”…
      Når det gjelder kommentarer er du veldig kritisk til hva som blir godkjent, og hvis de først blir godkjent er du rask med å svare med en overlegen tone. Du skriver at du tar imot konstruktiv kritikk, men du viser noe helt annet når du svarer på slike kommentarer. Du ser vel på denne kommentaren som for frekk og derfor gidder du vel heller ikke å godkjenne/svare på den. Jeg håper du kan svare meg på EN ting som du nevner veldig ofte, og spm. finner du øverst i kommentaren. Håper du gir er litt utfyllende svar og kan overbevise meg…

      1. Denne kommentaren fikk meg å stusse litt. Vet ikke om du er en fast leser eller om du bare har en dårlig dag 🙂

        Allikevel skal jeg gi deg en utfordring siden du har tatt deg tiden til å kommentere:

        Lag deg en egen blogg og oppdater denne daglig i 6,5 år.
        Når du ligger på ett antall av lesere med 12-15.000 unike mennesker hver dag som forventer å bli inspirert, send meg en e-post, hvor du forteller om dine erfaringer. Var det hardt arbeid, eller var det ikke?

        Alle mennesker har sin egen historie og den skal respekteres. Noe i livet kan kommer gratis, men jeg tror heller på hardt arbeid, det har jeg alltid gjort.

        Jeg tør å påstå at det feks finnes like mange fotballspillere i Norge som bloggere. Verdt å tenke på 🙂

        1. Jeg prøvde faktisk og lage en blogg for noen år siden.
          Tenkte at siden jeg reiser mye og hadde “mye” og skrive om så måtte jo det være superenkelt…. ehhhm…
          Det ble ett innlegg.
          For selv om et innlegg ser enkelt og lite gjennomtenkt ut så er det jo ikke det..gud,jeg hadde aldri klart og skrive blogg og oppdatere hver dag!
          Det må vær noe av det mest slitsomme jeg kan tenke meg!
          Skjønner egentlig ikke at folk ikke skjønner det!!
          Dere som har blogg som jobb har jo en jobb som varer hele døgnet med planlegging og alt som det fører med seg,og i ditt tilfelle mye annet utenom bloggen.
          Jeg hadde gått rundt med høy pult og vært superstresset døgnet rundt!
          Men hurra og takk og lov for at du gidder!
          Så kan vi andre kose oss med tips om masse forskjellig og kose oss med daglige innlegg!
          Eneste bloggen jeg leser fast!

        2. Du er skjønn, tusen takk 🙂 <3 Det ligger mye arbeid bak en blogg! 🙂 Ja, send meg gjerne en mail når du nærmer deg så kan jeg gi noen tips vettu <3

    5. Hei <3 du kunne ikke snakket litt på Snapchat om hvordan du har tenkt å pynte til jul. Trenger litt inspirasjon

    6. Cel: Jeg synes Lene har et godt språk, og jeg synes det er utrolig hyggelig at hun svarer alle. Jeg er tidligere norsklærer på videregående skole, jeg hadde mye støtte i bloggere i forhold til skolevegrere som ikke ville skrive. De fattet ofte interesse for skriving gjennom blogging og andre sosiale medier… Trenger alle skrive perfekt? Er ikke det viktigste at de skriver, utfolder seg og gir noe? Synes du virker bitter, hvis du ikke liker det som står her vend det andre kinn til og gå videre…

    7. Hei Lene! 🙂
      Fantastisk fin blogg og har følgt deg i flere år!

      Lurer på angående søndagen, hvordan er det med parkeringsmuligheter rundt lokalet? Er ikke så kjent i Oslo, men kommer med noen venninner! 🙂

      Gleder meg!

    8. De jakkene er så fine Vurderer å bestille meg men lurer på Hvilken størrelse har du i din? Og hvordan synest du de er i størrelsen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg