Pop-up shop

God kveld fra sengen  . . Tar jobbingen her før jeg legger meg, rett og slett ikke hatt tid til noe annet enn oppussing, pakking og frakting frem og tilbake idag. Dere får bare bare with me denne perioden. Dagene går i trening, oppussing og flytting. Suller rundt i treningsklær/oppussingsklær dagen lang, føler meg rett og slett litt lite fresh, haha. Men sånn blir det. Jeg prøver å oppdatere dere så godt jeg kan ihvertfall ♥ I forbindelse med flyttingen, har jeg, Kaja-Marie og Linn bestemt oss for å kjøre på med et utsalg her hjemme hos med på søndag! Leiligheten kommer til å stå delvis tom, siden vi flytter ut mandag – så derfor passet det perfekt og ha det her. Jeg kommer til å selge store deler av garderoben min til 50,- lappen. Så KOM KOM KOM! Design av : www.itsthea.com/design Jeg kommer til å selge både sko, vesker, accessories og klær, legger ut bilder av tingene senere denne uken ♥

Noen som tenker å ta turen, eller? Hadde vært utrolig hyggelig og få hilse på en del av dere! PS! Ææ – vi har bestilt oss kjøkken idag, jeg dåner! Det kommer til å bli så ufattelig fint. Gleder meg til å vise dere. Hint : Lysegrå og mørkegrå, kjøkkenøy med kokeplater .. Holymoly så mye matoppskrifter som kommer til og komme til høsten!
God natt’a.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg