Pop-up shop

God helg vakringer ♥ Idag var jeg oppe ikke tidligere enn klokken fem! Rett og slett fordi jeg skulle få tid til alt jeg skal rekke idag. Jeg begynte å lage til til pop-up shopen allerede før solen var stått opp, og nå er jeg endelig ferdig! Puh. Skal si jeg kjenner det i ryggen. I tillegg har jeg rukket og være på trening, og i et svært hyggelig og spennende møte med en samarbeidspartner. Nå kom mammaen til Gard og lille Pocovenn akkurat på besøk, og vi har gledet oss sånn! Har savnet de så mye siden vi var i Bergen ♥ Så helgen går i besøk, god mat, oppussing og kos. Pappa kommer på søndag, så her blir det full rulle hele helgen. Her kommer til informasjon ang pop-up utsalget vårt som er på søndag : – Jeg skal ha det sammen med Kaja-Marie og Linn (Fashionjunkie) – Det skal være her hjemme hos meg i leiligheten min på Tjuvholmen. – Dere kan ta bussen til Bryggetorget, eller trikken til Aker Brygge å gå til Tjuvholmen. – Leiligheten ligger i Sjøgangen 4, ett hvitt høyt bygg ved siden av BAR Tjuvholmen / Olivia / Bølgen og Moi. Og Escalon ligger i 1 etg. – Vi får desverre ikke lov å ha døren nede åpen, så det kommer til å stå en person der, som slipper dere inn puljevis. – Utsalget varer fra 12-14. Jeg skal selge så utrolig mye! Og alt til en SUPERbillig penge. Maxprisen er 100,- / kanskje noen ting til 150,- Og jeg selger både klær, sko og accessories. De fleste tingene skal jeg selge til 50,- og en del til 2 for 50,- og 5 for 100,- så her er det bare å ta turen. Str i sko : 36/37. Jeg bruker xs selv, men mye av klærne er s/m da jeg liker overdeler litt store .. Gleder meg sånn til å se dere!! Her kommer noen smakebiter ♥     Håper vi sees på søndag da! GOD HELG så lenge, nå venter en aldri så liten lunsj på Olivia.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg