POP UP SHOP

God morgen! Da har jeg endelig fått sortert, hengt opp og tatt bilder av tingene jeg skal selge på POP UP SHOPEN på førstkommende søndag. Save the date jenter : 15 Desember! På Hendrix Hair på Frogner, ligger i Oscars Gate 32, og utsalget er fra 14-16. Vi tar kun kontanter, og jeg skal selge klær sammen med Fasionjunkie og Kaja-Marie, dette blir så bra! Gleder meg masse til å se dere ♥




Som dere ser skal jeg kvitte meg med både jakker, sko, kjoler, bukser, shortser, topper, gensere .. You name it. Prisene blir fra 50,- til ca 200,-  
Str : Sko – 36, klær XS / S i enkelte ting.

Håper på å se dere der happyfaces, hadde vært kos ♥ G O D  H E L G forresten! Håper den blir fin for dere!

Kommer DU på utsalget vårt? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg