Poolside, shopping & Celiné

Moooorgen ♥ 

 
Vi er som vanlig tidlig oppe, veldig glad for at jeg har funnet meg en som er sånn som meg, vil få mest mulig ut av dagen, starte tidlig og ut å oppleve ♥ Igår våknet vi enda tidligere, og allerede før halv 9- var jeg i poolen og tok meg en morgendukkert. Deilig å ha bassenget helt for seg selv, da! 

Bikinioverdelen er fra VS – Bikinitrusen fra Calzedonia Vandret bortover til 16th street (vi bor i 11th) og spiste DIGG frokost på Front Porch, før vi gikk videre til Lincon Road på shopping. Var sol hele veien, men da vi var ferdige å shoppe, ble det overskyet- så ingen soling igår. Slappet likevel litt av ved poolen med lunsj, selv om det var overskyet. Er jo så varmt her, at det spiller jo ingen rolle. 


Verdens fineste ♥





Blackberry mojito icetea fra Starbucks, amaaaazing! Det må dere prøve. 

Det ble litt shopping på oss begge. Mye bra shopping på Lincon Road synes jeg. Jeg fant ENDELIG Céline solbrillene som jeg har lett etter altfor lenge nå, de er sååå fine! Gradert glass er det også, og det gjør de enda kulere. Kjøpte også noen RayBan’s med blått glass, to bikinioverdeler og en skjørte til å ha overbikinien på American Apparel. Kjøpte også ny film til polaroidkameraet mitt, så nå har vi 40 nye bilder å ta, hurra ♥




Fine, eller hva?! Så fornøyd ♥

På kvelden igår møtte vi noen kompiser av oss som nettopp kom fra Vegas, Alex, Christian og Bjørn Erik. Vi tok noen drinker på SLS hotel, middag på Hakkasan og en drink til på Delano før vi tok kvelden. Ikke så mye party igår, men det tar vi lett igjen senere i uken ♥ Til helgen er planen poolparty og ut på de beste utestedene- blir gøy!
Sko Windsor Smith – Skjørt Bik Bok – Body H&M – Veske Alexander Wang Nå driver vi og søker etter bil. Tenkte vi skulle leie en frem til fredag, slik vi får kjørt litt rundt på ettermiddagene. Vil se litt mer av Miami, å prøve og få en slags oversikt over byen. Føler jeg nesten bare har sett South Beach, Colins Ave, Lincon Road hittil. Nå må vi oppleve mer! Tenker kjøpesentre, outlets, Miami Downtown, Mondrian Hotel, båttur .. Og selvfølgelig en biltur til Key West. Så får vi se hva annet vi finner på ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg