Polaroid-fun

Hei dere ♥ Har dere en fin tirsdag så langt?  Tok meg en liten kosestart på dagen, før jeg begynte med alle jobbtingene for dagen. Synes det er litt deilig med en slowmorning av og til. Men bare av og til, altså. Dusjet, hoppet inn i en deilig og varm ullgenser, laget meg en iskaffe, og begynte å pusle litt med polaroidbildene vi har tatt denne sommeren. Kjøpte et lerret her om dagen, og noen knappenåler- og så enkelt kan det gjøres. Tenkte det var på tide med litt personlige bilder i leiligheten også, men ikke helt sikker på hvor vi vil ha de enda. Tanken var egentlig på soverommet, men får se hva vi bestemmer oss for. Det kommer selvfølgelig flere bilder her etterhvert, så tanken er jo at lerretet skal fylles opp. It’s a start ♥

Mmm – iskaffe. Blir en del av morgenrutinene mine det nå ♥


Blir ikke det koselig?  Kameraet fikk jeg i gave av Gard til 1-års dagen, og jeg bare elsker det. Så kjekt og skape minner på denne måten, lett at det blir til at alle bildene man har blir liggende på dataen eller på en harddisk. Ihvertfall mine.. Så dette her synes jeg er veldig hyggelig. Gleder meg til å fylle opp lerretet med flere bilder etterhvert ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg