Pleie for huden

Som vi har snakket om før, har jeg vært håpløs på hudpleierutiner. Men etter og ha vært x-antall ganger og fått hudpleiebehandling, har jeg nå skjønt hvor viktig det er og pleie huden skikkelig, morgen og kveld. Så prøver sakte men sikkert og venne meg til det. Men fy så deilig det er! Og skjemme bort huden med deilige produkter og fantastiske lukter, man føler seg jo superfresh både når man skal starte dagen, og før man legger seg. Spesielt kos er det når kjæresten nesten spiser deg opp fordi du lukter så godt i ansiktet, hihihi  ♥ Jeg har fått hjelp fra søteste Siv Hege hos Coverbrands til og hjelpe meg med riktige produkter til huden, og så er hun også så snill at hun gir dere -15 % på alle disse deilige produktene. Bruk kode LO1 ved utsjekk, og rabatten trekkes fra i kassen. Koden varer ut 22 sept. Her er mine 6 favoritter så langt ♥ Burt’s bees sin cream cleanser – som renser huden, og gir den fukt. Denne bruker jeg på kveldstid når jeg skal fjerne sminken, den lukter så utrolig friskt og godt. Denne blander jeg bare med vann, og masseres forsiktig i ansiktet før jeg skyller godt med vann. Burt’s bees sin eye cream – øyekrem er noe jeg aldri har brukt, men fikk streng beskjed om å begynne og bruke det av hudpleieren. Viktig og forebygge evt rynker som kommer når man blir eldre. Denne bruker jeg om morgenen, før jeg legger på fuktighetskrem. Lukter like nydelig som creamcleanseren. Favoritten min NIP+FAB sin fuktighetskrem til ansiktet – denne gir både fuktighet og beskytter huden, i tillegg til at den lukter .. Ubeskrivelig godt!! Klarer ikke beskrive hva det lukter, men en av de beste luktene jeg har kjent på lenge. SNOP i ansiktet, hihi. Til å ha i dusjen : Ole Henriksen sin walnut scrub – I tillegg til å skrubbe kroppen, har jeg nå også begynt å skrubbe ansikt et par ganger i uken. Denne lukter av valnøtt og kirsebær, renser porene og gir glød til ansiktet. For ikke og snakke om hvor myk man blir etterpå. ELSKER og dusje, rense og kose meg før jeg legger meg. Ingenting er som å legge seg fresh! Ansiktsmaske : Ole Henriksen sin blue/blackberry mask : Skal legges på 2-3 ganger i uken, og være på huden i 20 minutter. Fint og ha på på kvelden når man likevel er hjemme og koser seg. Denne masken passer til alle hudtyper. Ole Henriksen sin øyegel – som legges på før man hopper til sengs. Dette er bestselgeren til Ole Henriksen, som motvirker hevelser rundt øynene når man våkner. Morgenrutiner : Øyekrem og fuktighetskrem Kveldsrutiner : Cleanser, fuktighetskrem og eyegel. Dusjrutiner : Walnut scrub 2-3 kvelder i uken : Ansiktsmaske  Nå skal jeg til Elisabeth hos Hendrix hair og fikse på sveisen! Lurer på om jeg skal tørre å gå enda kortere idag?! IIK. Deilig med litt frisøravkobling og Lenetid før vi fortsetter med oppussingen etterpå. Pappa drar hjem igjen på fredag, så vi må bare utnytte oss når vi først har han her ♥ Flinkepappa som hjelper oss med ALT, jeg er så takknemlig. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg