Pleie for hairextensions.

Mange av dere spør hvilke produkter jeg bruker for å ta vare på extension håret. Jeg har brukt litt forskjellig, men har nå funnet min nye favoritt serie.

Dette startet med at jeg fikk et tips fra min kjære besteveninne Malene, hun er jo frisør og har peiling på det meste.
Hun anbefalte med denne serien fra Redken, som jeg viste dere i ett tidligere innlegg.

Nå har jeg prøvd denne noen ganger, og synes den er utrolig bra! Håret mitt har faktisk blitt "seg selv igjen" etter å ha vært to uker i stekende sol. (Holdt selvfølgelig extension håret unna salt og klorvann..)

Jeg vil anbefale disse produktene om dere enten har hairextensions, eller naturlig hår som er litt tørt/slitt. Jeg synes hvertfall de gir resultater. Produktene er heller ikke så dyre.

Shampoo – utrolig bra for sprøtt og tørt hår. (Noe extensions ofte blir, og selvfølgelig normalt hår også..) Og håret blir silkemykt og glansfullt. Noe jeg synes mitt har blitt, etter kun noen gangers bruk.
Du får kjøpt den HER

Balsam – Denne skal sammen med shampooen, gjøre at håret blir mykt og enkelt å forme. Og etterlater det sunt og slående vakkert.
Enig jeg, synes håret ser mye sunnere ut..
Den får du kjøpt HER

Kur – En dyptpleiende kur som gir intens fuktighet, pleie og glans til håret.
Det står på krukken at man skal ha kuren i i 5 minutter, men jeg pleier å ha i kuren – pakke håret inn i ett håndkle og gå med det en stund, gjerne en times tid.
Denne får du kjøpt HER

Og forresten: Om dere skriver inn kampanjekode LENE når dere handler, får dere 10 % avslag på varene deres!

Noen av dere som har prøvd disse produktene?

Ha en super kveld dere.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg