Platform studs








Converse : Junkyard – her Kåpe : Vivikes Tshirt : BIK BOK Caps : Vivikes Veske : Gucci 

Igår var jeg en tur og besøkte bestis Maria og verdens fineste lille Jax ♥ Han har blitt så stor siden sist jeg så han, for et nurk. Var ute og luftet de nye Conversene mine igår, er de ikke kule? Har de i hvit fra før, men synes de var enda finere i litt kremfarget og med gullstuds. Litt mer jålete. Gleder meg til å bruke disse masse til våren/sommeren- til både shorts og kjole.  God helg forresten ♥ Våknet halv 7 av meg selv idag? Veldig opplagt og klar til å … LØPE! Tusen, tusen takk for så mange fantastiske- og ikke minst motiverende tips fra dere ang løping. Dere er jo helt RÅ! Så herlig at man kan hjelpe hverandre litt på vei. Tipsene deres har nok motivert flere, og ikke bare meg. Igår løpte jeg litt bare for å prøve, og det ble intervaller- men ikke så veldig lenge. Idag derimot gjennomførte jeg 4×4. Mange av dere, samt venninner av meg som anbefalte meg den! Da skjer det liksom noe hele tiden, og man slipper å “kjede” seg.. Og for min del er det fantastisk å ha en pause og se frem til. Første, og andre 4 minuttene var tunge- men nummer tre og fire gikk litt av seg selv. Deilig! I tillegg prøvde jeg å tenke på musikken samt andre ting for at jeg ikke skulle tenke på tiden, og det funket også. Heldigvis har de tvskjermer på sats, så det hjelper jo også litt på. Tror dette skal bli bra jeg, i helgen skal jeg bli med Gard på løpetur ute tenkte jeg. Gøy! Ellers blir det en rolig helg for vår del, og jobbhelg hele helgen for min del. Jeg har et superspennende møte på mandag, og har massevis å forberede meg til. Så da tenker jeg jobbing foran peisen med et glass rødt ikveld, det blir min fredagskveld ♥ Men når man jobber for et så gøy mål som jeg gjør, blir det bare en fryd å jobbe! Så det blir en hyggelig helg tross alt.   – Håper dere har en fin inngang til helgen, og at solen skinner hos dere også –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg