Places to go

Jeg har en over gjennomsnittet stor interesse for mat og god vin, både hjemme – og ute. Får ofte spørsmål om kule steder, steder med bra mat og good vibe! Jeg elsker å prøve nye ting, og prøver noe nytt så ofte jeg kan. Her kommer en liten liste med nye steder som jeg har besøkt i det siste ;

Köd : Ny biff restaurant i Posthallen. Kult, nydelig atmosfære og maten er himmelsk! Peppersausen traff meg rett i hjertet. Jeg er en sause-jente, hehe.. Om du er glad i god rødvin, anbefaler jeg Three Finger Jack, Zinfandel. Nydelig til biffen!

Bar Tjuvholmen : En helt nyoppusset Bar Tjuvholmen som byr på deilig interiør, nydelig mat og deilig vibe! God stemning utover de sene nattetimer er det også!

Atlas på nye Amerikalinjen : Elsker atmosfæren! Cæsarsalaten er magisk til lunsj! Anbefaler også helgefrokoster der. Til middag må dere gå for sjøkrepsen, halleluja!

Pier 42 : Også på nye Amerikalinjen. Perfekt for en drink! Anbefaler “Emigration” – beste drinken  jeg har smakt på LENGE!

Hub Bar : På nye Clarion The Hub. Ett glass vin her i godt selskap er ikke og forakte. Anbefales om du vil gjøre noe nytt. Kan også anbefale kyllingsalaten her, Henriette og jeg var veldig enig i at den  var nydelig!

Listen To Baljit : Ny indisk her på Frogner! ELSK!!

Merkur Bar : Ta et glass vin i vinduet her. Perfekt for et typ “afterwork” glass. Utrolig fresht sted!

Oslo Street Food : “Mathall” med amazingly kul vibe, og masse digg mat! Ligger på Youngstorget!

HEHE.

Theatro i Vika : Hello! Dette stedet oppdaget jeg i går. Elsker Theatro fra før (pizza) men den i Vika var bare helt magisk!

Og ellers, sånn på solrike dager, så liker jeg taket på The Thief, samt å sitte ute på Hanami. Nydelig!

Og så er jo Sawan alltid en favoritt da. Maten er jo himmelsk!

Da har dere litt å bryne dere på fremover ♥ Mange fine favoritter her! God helg!

2 kommentarer
    1. Vi var på Listen to Bajlit 1.mai og ble skuffet, både over mat og service. Naboen Jewel of India er mye bedre!

    2. Ellsker disse tipsene:) Oslo street food er også en ny favoritt her! Hvilke leppestift har du på deg i bildet nr.2? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg