Pizzafest med søte jenter

Hei dere! Idag fikk jeg startet dagen med trening. Løping på mølla, intervaller, benpress (nå klarer jeg 60 kg, STOLT) og mageøvelser til slutt, puuh – feels GOOD! Ingenting, jeg mener ingenting slår følelsen av å komme seg på trening og starte dagen med en god økt. Jeg tror kanskje ….. At jeg har blitt hektet på trening nå?? JIPPI!! Endelig. Den følelsen har jeg ventet på siden jeg var 16 år.. SCORE! Uansett, igår var det duket for pizzafest med blogglesere på Peppes Pizza Aker brygge, Malene og Maria var med meg også. Jeg var jo pittelitt nervøs på forhånd, rett og slett fordi jeg ikke kjente noen av de som skulle komme, men likevel så gledet jeg meg selvfølgelig i massevis til å møte alle sammen. Og vet dere hva? Det var så koselig! Alle jentene som kom var så blide og skjønne, og ikke minst – pratsomme, som meg! Så det ble mye skravling, latter og massevis av gode pizzaer, Sancerre, øl, og verdens beste dessert. Her har dere noen bilder fra kvelden ♥ Jeg vil møte flere av dere!! Det er jo så kos og se de som følger meg. Hahah, om vi hadde det gøy ja? Klart det!! Se på gjengen da. Herlig! Trenger jeg å si noe mer om den her? Ferdig snakket. NAM! Meg og to av mine besties ♥ Og Thomas, som bare er så snill og fikser alt dette her for oss i samarbeid med Peppes Pizza. Om dere sender sms med kodeord PEPPES til 1933, får dere en hyggelig overraskelse. Vel – nå er det tilbake til to do listen min, som bare blir lengre og lengre…. Og lengre. Ha en fin tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg