Pizzafest!

GOD MORGEN! I skrivende stund spiser jeg blåbærskyr blander med blåbæryoghurt med blåbær i, blåbærlover much? Yes I think so, det var nydelig godt også. Og perfekt frokost etterfulgt av en banan etterpå. Great ! You should try it! Uansett.. Dere husker vel pizzafestkonkurransen jeg hadde for en stund tilbake? Hvor 7 av dere kunne vinne en hel pizzakveld sammen med meg? Nå har vi kåret vinnerene, og hver av dere får ta med dere en venn/venninne hver. Vinnerene er : Hanne B, Helene K. Toini A. Ylva B. Kristine V. Thea R.L Emilie T. Gratulerer ♥ Jeg gleder meg ufattelig mye til å møte dere, og ikke minst være sammen med dere en hel kveld! Her skal vi spise, drikke og skravle til krampa tar oss! Mye å glede oss til .. Og til alle andre – visst dere sender en SMS (gratis) til 1933, og skriver PEPPES (med store bokstaver)  vil dere få en liten overraskelse. Og overraskelser på en torsdagsmorgen liker vi vel?! JA! Nå skal jeg jobbe videre her, hoppe i dusjen, og etterhvert dra i møte med Nettavisen. Så håper jeg dere får en deilig vinterdag i kalde vinterNorge ♥ /I samarbeid med Peppes Pizza  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg