Pizza i en fei!

God mandag trofaste, fine lesere! Har dere en fin start på uken? De fleste av dere går vel inn i siste uke av skolen nå? Tenker meg dere gleder dere til ferie!! Sommeren er fantastisk, sånn er det bare .. Selv har jeg startet uken med trening, sol, boblebad og deilige behandlinger hos Artesia SPA, så jeg klager absolutt ikke. En knall start på uken for min del.. Igår kveld laget jeg minipizza i en fei, og tenkte jeg skulle dele fremgangsmåten med dere. Perfekt middag når man ikke orker å bruke så lang tid på kjøkkenet. Tar toppen 10-15 minutter å lage.

Her kan man lage ufattelig mange forskjellige varianter, og det som er så digg med disse, er at bunnen blir så sprø og god! Du trenger : Gorditas / eller tortillalefser Karbonadedeig Pizzasaus Salt og pepper Grønn pesto Champignon Rødløk Spisspaprika Mozarellaost Pepperoni Mais Start med å steke kjøttdeig, ha på salt og pepper og bland inn pizzasausen. Smak til. Legg gorditasene/tortillalefsene utover en stekeplate med bakepapir og begynn å ha på garnityret. Smør først utover grønnpesto, fyll på med mais, kjøttdeig, og resten av grønnsakene + pepperonien. Avslutt med ost.. Skal stekes i ovnen på 200 grader til osten har smeltet. Og boom! Så har du en lett, og nydelig god middag på 1-2-3.

Fikk servert en annen type sånn minipizza for noen uker siden også, med pesto, spekeskinke, grønnsaker og ost – ufattelig god den også. Neste gang skal jeg prøve laks tenkte jeg! Noen av dere som har noen gode tips også kanskje? NB! Vil bare informere om at Stylewaysalget med -70% avsluttes ikveld kl 00.00 og de siste bestillingene vil bli sendt ut imorgen! Styleway tar sommerferie i litt over 2 uker, og vil bli åpnet igjen ca 2 juli. Dette pga ferie hos lageret. Så om dere vil sikre dere godbitene, er det bare å gå inn her : http://www.miinto.no/shops/b-725-styleway?filter&sort=price

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg