Pinocchio – det er meg!

Jeg elsker og komme hjem fra jobb – etter en 8 timers arbeidsdag, hvor det verker i armer og bein etter at jeg har pakket opp 4 paller med høstnyheter, sjekke bloggen å få disse særdeles hyggelige kommentarene fra enkelte som rett og slett bare IKKE klarer å holde seg.
Jada, jeg har langt hode, stort hode, lang nese, og ikke bare ser jeg gal ut – men jeg er det faktisk også.
Takk til dere, you made my day! Men når det er sagt, så elsker jeg VIRKELIG dere positive og hyggelige mennesker, som ikke gjør annet enn å gi komplimenter – det er DERE som gjør det verdt å blogge. Hva skulle jeg gjort uten dere? Dere gjør hverdagen min hundre ganger bedre.
Åh, så glad jeg er for at de fleste mennesker har annet å gjøre enn å kritisere. Konstuktiv kritikk, ja – det kan jeg tåle. Men når man begynner å hakke på utseende, synes jeg det blir for drøyt. Dette gjelder ikke kommentarer jeg har fått idag, nå snakker jeg generelt. Det kunne aldri falt meg inn å gå inn på en persons blogg, og skrive ting som sårer. Fysj, hva er det med dere mennesker? Jeg leser andre blogger hver eneste dag, og får vondt i hjertet mitt når jeg leser hva enkelte får ut av seg. Skamme seg.

Ah, deilig å få det ut – fint det også i blant. Og til dere søte, hyggelige mennesker – takk for at dere er så søte som dere er! Vel, enough with the chit chat, nå skal jeg lage meg herlig biffsnadder, med løk, fløte og ris … MMMM.  
Spiller ikke noen rolle for meg om nesen min er lang, hodet mitt er stort, om jeg ser gal ut – jeg er da i hvertfall snill – og glad, det er det viktigste for meg! HURRA! Snakkeeees. -Lene      

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg