Pink.. and some music


HALLÅ fint folk! FREDAG!! Først og fremst vil jeg si at jeg ELSKER å dele musikk med dere. Musikk for meg er ren glede, på alle mulige måter. Det går knapt en time uten at jeg har musikk på ørene, på macen eller på høytaleren hjemme. Elsker det. Gir meg så mye glede.

Og så elsker jeg å hunte på ny musikk, og shazam brukes relativt aktivt på min telefon. Mange av dere lurer på om jeg kan dele spillelisten med dere, og selvsagt skal jeg det! Hør på min “Favourites right now” liste her.

Setter veldig stor pris på om dere vil dele noen sanger med meg også, for jeg trenger alltid nye innspill! Det er så digg vær i Oslo om dagen at jeg har våget meg til å dra frem min knæsj rosa tights igjen. Digg med farger, både fint vær, bra musikk og farger gir meg utrolig mye motivasjon.

Tights Adidas // Genser Bjørn Dæhlie // Sko Asfvlt

Om ikke mange timene setter vi kursen mot fjellet. Skal bli godt med fjelluft igjen, masse god helg til dere alle sammen ♥

6 kommentarer
    1. Hei!
      Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg lurer på om du vil dele din erfaring med sementfliser på bad og i dusj? Jeg vil veldig gjerne ha dette, og mener at dette selvsagt ikke er noe problem

    2. Noen tips fra meg til deg er:

      Carrie Underwood; Church Bells, Smoke Break, Choctaw County Affair, Runaway Renegade, Little Toy Guns, Something In The Water, Chaser, Heartbeat, Dirty Laundry.

      Maroon 5 ft Future: Cold

      Starley: Call on me (Ryan Riback Remix)

      Amaranthe: Endlessly, True, Burn with me

      Keith Urban ft Carrie Underwood: Fighter

      Miranda Lambert ft Carrie Underwood: Something Bad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg