Pink neon

God morgen lovelies! Nok en strålende dag her i Ålesund. Jeg har følelsen av at jeg er på en liten “sydenferie” .. Selv om jeg jobber, så er det bare følelsen av og kunne stå opp, gå ut på terrassen, ta jobben med seg og bli der. Igår satt jeg i hele 7 timer, jobbet og solet meg på samme tid. Til min store forskrekkelse, hadde jeg dog kun klart og fått sol på ene siden, dvs – jeg har en brun arm, og en hvit. Hurra! Tenker ikke over sånt når jeg sitter så konsentrert inn i mac verdenen. Men idag får jeg heller ta andre siden . . Har hoppet inn i min nye, og elskbare knæsj neonrosa bikini fra BIK BOK idag // Solbrillene er fra H&M // Bikinien koster rundt 249,- om jeg husker riktig. Her er forresten utsikten vi har fra terrassen. Vi ser rett ut mot byen, og mot Colorline Stadion. Og så er vi så heldig at vi har hovedveien rett nedenfor her, så her har vi trafikk 24/7 .. Vi har heldigvis soverom vendt mot andre veien, så vi sover kjempegodt uten å høre noe som helst av trafikken. Det er så fint ute nå fortiden, en fryd for øyet. Håper dere har en strålende dag så langt, det nærmer seg vel skoleferie for de fleste? Lykke til med alle eksamener ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg