Pink monday

G O D  M A N D A G dere ♥ Måtte unne meg å sove litt ekstra idag, hadde litt søvn å ta igjen etter Hemsedalhelgen. FOR en helg, vi har hatt det så ufattelig gøy! Minner for livet. Jeg kjørte hjem igår, føret var ikke tidenes så jeg var ganske nervøs. Men jeg fikk oss hjem i god behold, heldigvis. Så deilig og komme hjem til kjæresten igjen, så jeg lot macen ligge igår og prioriterte kvalitetstid. Vi laget hjemmelagede hamburgere, milkshake og så Wolf og Wallstreet. Det er seriøst den beste filmen jeg har sett på lenge, anbefales virkelig. Den varer i 3 timer, men er overhodet ikke langtekkelig- bare veldig spennende hele veien. Også er det jo Leonardo i hovedrollen da, han er så bra!  Nå har jeg startet min nye uke. Og ingenting er som å starte den med en digg frokost! Morgenkos ♥ Elsker vitaminvannet med pære og ingefær, så fresh!

Idag blir det hjemmekontor hele dagen, mye som skal gjøres, planlegges og ordnes- og jeg gleder meg til å ta fatt på to-do listen min. Hva skulle jeg gjort uten den?  Håper deres mandagsmorgen er fin ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg