Pineapple & strawberries

Mmm, perfekt på en varm sommerdag som dette ♥ 26 grader viser måleren i skyggen her! Glede på jord. Jeg har dog ikke fått benyttet meg av solen enda, siden jeg har jobbet siden kl 9 idag tidlig. Miinto, regnskap, AMFI Moa, vært hos regnskapsføreren og nå er jeg hjemme igjen. Klar til å ta fatt på mer miinto arbeid før jeg setter kursen hjemover til min kjære familie. Det skal jeg derimot gjøre i solen, visst jeg klarer. Her er ikke ett vindpust! Puh, men skal man klage da? NEEI Har hoppet inn i min favorittshorts fra Runwaydreamz & bikini fra Victoria Secret . . Spørs om shortsen må av snarest! Ble to nye ting mens jeg var i farten tidligere også, en deilig maxikjole fra BIK BOK & sandaler fra H&M . . Viser dere på senere ♥ Håper dere har en like strålende dag som jeg!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg