Pillows

Hei hjerter! Kom nettopp hjem etter en veldig koselig middagsdate på Olivia sammen med min kjære frisør og hennes søte søster Nathalie. Vi ble sittende ute under varmelampene i hele 3 timer, praten har gått i ett, og vi har kost oss veldig. Spiste nydelig pasta med scampi i hvitvinsaus, ååh! Gjett om jeg skal prøve meg på å lage det en dag, nydelig godt. Så greit og ha Olivia 20 meter fra utgangsdøren, god mat på null komma niks. Nå dumpet jeg ned i sengen, følte for å chille litt – og dessuten trives jeg så godt her inne. Det er så behagelig og koselig, kunne tilbringt hele dagen her jeg, om jeg hadde hatt tid til det :-* Koser seg! Nå begynner forresten den nye bloggen og tar form, blir ikke så store forandringer – men den blir mye mer oversiktlig.. Gleder meg. Så nå er det nok ikke mange dagene til jeg kan ønske dere varmt velkommen til min nye blogg. Imorgen skal jeg til tannlegen, og trekke 2(!) tenner, puh. Kan ikke si jeg gleder meg, gruer meg ikke så alt for mye heller igrunn – for tannlegeskrekken er jeg kvitt for lengst. Gruer meg nok mest til tanken av at de skal dra noe ut av meg, æ! Men jeg er stor jente, så jeg skal nok klare meg . . Noen erfaringer å dele kanskje? Det er ikke visdomstenner da, så det gjør nok ikke så veldig vondt. Wish me luck! Håper dere har en avslappende og fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg