Piemonte

Reklame – den ene kjolen i innlegget er sponset


Hei fra hotellsengen i Piemonte, her har det “øspøs regnet” og tordnet i hele natt, og regner enda. Litt koselig med balkongdøren på gløtt her jeg sitter og jobber – til tross for regnet. Er så glad jeg pakket ullgenser til turen, så idag har jeg kombinert sommerskjørt og ull sammen, hihi. Snart er det på tide å bevege seg fra vakre Piemonte til Milano og flyplassen. Håper vi rekker en lunsj i Milano før vi setter oss på flyet hjem, hadde vært så hyggelig å sett pittelitt! Italia er jaggu meg vakkert altså, til tider så minner det meg smålig om både Midsund – og landlige Norge generelt. Nydelig natur!

I går var jeg og Gabrielle og besøkte en et nydelig område som heter Fontafredda. Altså wow – spektakulært spør du meg, for et sted! Er så gøy og oppleve sånne steder, det har både sjarm og historie. Sånt liker vi! Deler litt bilder med dere fra i går og antrekket til middagen på mandag – here goes ♥

Kjolen er fra You & I på Aker Brygge (merke NA-KD) Sko fra Kouture (Steve Madden) Veske Chanel

I går valgte jeg denne kjolen fra H&M trend, kombinert med sandaler og hatt. Elsker den ♥
Herlige dager i Italia. Gabrielle og jeg koser oss på tur sammen! Så dere det søte eselet? Jeg dør ♥ måtte jo bare ta en selfie!

Nå skal jeg hive meg rundt å pakke kofferten, samt kaste på meg noe fornuftig attire. Håper dere har det bare bra.

15 kommentarer

Siste innlegg