Pictures from the weekend

I helgen har vi kost oss altså, god mat, langrenn, slalom, fint vær, spill og bare avslapping. Vært helt fantastisk! Og gjengen vi dro med er jo bare helt herlige alle sammen, så dette blir et fint minne å ta med seg videre. Må gjentaes ♥ Godt å komme seg litt vekk fra storbyen til fordel for fjellet, sover jo så utrolig godt der også. Ordentlig god for kropp og sjel.  Ikke vært så kreative innlegg fra min side denne helgen, men var godt å ta litt “fri” også, selv om jeg selvfølgelig har hatt dere og bloggen i tankene. Vi kom nettopp hjem, og skal lage middag før det blir å dusje og legge seg på det “nye” soverommet. Alltid godt å komme hjem. Her kommer litt bilder fra disse dagene Langrennstur og godt humør



Brillene er fra Rayban | Jakken & Luen fra Swix (fant jakken på salg før jul, mange som har spurt om denne) Slalom sammen med Ana og Julie mens guttene gikk på langrennstur igår

Ana er jo skistjerna mi, hun er dødsgod! Tidligere vært på juniorlandslaget i alpint, så fikk masse gode tips og læring fra henne i helgen.

Dro i slalombakken idag også, planen var å gå langrenn – men guttene skulle gå treningstur sååå da tror jeg det var like lurt at vi holdt oss til slalom, hehe. For min del går jeg på langrunn for å kose meg, ikke for å trene – men jeg skjønner jo de veldig godt da. Flinke er de!

Klar for hjemreise tidligere idag


Jakke fra Fleischer Couture | Lue og genser hjemmestrikket | Bukse Bik Bok | Uggs/Mou’s fra Kouture.


Skitten bil? Neeeei? Ikke så mye hvit lengre denne, mer grå, hehe. På tide med en vask! Men den har fått oss trygt frem og tilbake denne helgen da ♥


Nydelig ♥ Fjellfrelst denne jenta her.

Deilig med fjelltur, men nå er det bare å lade opp til en stappfull og spennende uke. Får besøk av bror også, blir hyggelig! Nyt siste rest av helgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg