Pictures from shoot / PART 1

ÅÅÅÅÅH! Julie er bare SÅ fantastisk flink! Har fått en del bilder av henne allerede, og jeg tror nok jeg har mer i vente. Ihhhh!! Jeg er helt overveldet over hva hun får til. NATURTALENT kalles det. Julie … Jeg tar bølgen for deg. Du er FANTASTISK. Jeg anbefaler dere på det sterkeste å ta en shoot med Julie, hun er bare så flink at jeg blir målløs. Kontakt henne ved å gå inn på bloggen her, eller på mail [email protected] Og Malene, den perfekte frisør!! Fy søren, shooten kunne aldri gått så bra om ikke du var der og hjalp til!! Jeg er SÅ fornøyd med håret! ÆÆÆ! Anbefaler Malene på det varmeste som frisør. SÅ FLINK! Ring etter Malene Stølen på Innovativ frisør på Frogner : 22 55 30 97 Jeg selv er strålende fornøyd med hvert eneste bilde! Når man har flinke folk sammen med seg, så føler man seg mye mer komfortabel, og klarer å gi mer. Hihi.. Hva synes dere? Noen favoritter??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg