Piccolo, Regent Street

God kveld der hjemme! Kom nettopp tilbake på rommet etter nok en shoppingdag her i London, ble ikke sightseeing idag – hadde en del butikker vi fortsatt ville besøke. I tillegg har Gard en svømmekompis som er her i London ifb med bryllupet vi skal i på lørdag, så det ble til en 3 timers vinlunsj på Piccolo rett ved Regent Street til slutt. Utrolig god mat, og veldig koselig atmosfære. Kjole fra BIK BOK / Sandaler fra Urban Outfitters / Veske Zara / Solbriller Rayban Startet dagen med å spise frokost ved Marble Arch, deretter gikk vi i butikker noen timer før vi møtte Martin for lunsj. Nå skal vi egentlig bare slappe av her på rommet før vi skal på Dstrkt og spise middag/evt gå ut. Det er et sted som blir til utested ila kvelden, så det blir spennende å oppleve. Lunshtime! Jeg har alltid slitt med å finne koselige spisestedet i nærheten av Oxford street, men der vi var idag var perfekt, massevis av spisesteder å velge i, rett ved siden av Regent Street. Fikk handlet en del idag også, så føler meg igrunn ferdig med shoppingen for denne gang, vil ikke handle bare for å handle heller, men fant en del ting idag som var perfekte! NIKE HEAVEN! Herregud så mye fint de har fått inn på Nike store. Her vises ikke fargene ordentlig dersverre, de er mellomgrå og lys peach egentlig, ser orange ut på bildene, men åååh – ble så forelsket at jeg bare måtte ha alt. Gleder meg ihvertfall til å begynne på treningen igjen nå! Disse er lys peach, og er de fineste treningsskoene jeg noen gang har sett! Så de i NYC også, og angret meg på at jeg aldri kjøpte de. Så idag slo jeg til! Fant en del goodies på Urban Outfitters også. Ain’t laurent without Yves, elsker denne! Og levis shorts da.. Jippi! Topshop hadde også noen godbiter å by på. Nå skal vi slappe av litt før vi drar ut for kvelden. Imorgen har vi leid bil fra klokken 17, så da skal vi roadtrippe fra London til Oakham, spennende! Skrives imorgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg