Photoshoot / Vippeextensions

Behandlingen er sponset
Photo : Natalia Pipkina Her er noen av bildene fra photoshooten forige uke. Shooten var i samarbeid med Karl Johan Hudpleie som legger vippene mine om dagen. De skal bruke bildene i sin markedsføring o.l ♥ Vi gikk for en naturlig look med lite sminke for å fremheve vippene, samt en messy flette – for det synes jeg er så fint. Jeg har en venninne Birgit, hun er makeup artist og frisør, hun kom til meg grytidlig den dagen det var photoshoot og sminket meg samt ordnet håret. Hun er så flink! Kjempefornøyd, og så glad for at hun stilte opp. Snillingen! Dere kan besøke siden hennes her. Eller gå inn på facebooksiden her.
Mange spør hvor jeg legger vipper disse dager, samt hvilke vipper jeg har. Jeg går til kjempehyggelige Justyna hos Karl Johan hudpleie, hun legger 5d vipper på meg når jeg er der. Og de er jeg veldig fornøyd med. Det er ganske mye vipper, men ser samtidig naturlig ut. Dette gjør at jeg aldri bruker noe sminke på øynene midt i uken, alt jeg trenger og gjøre er å sminke huden, så er jeg klar. Tar meg ikke mer enn maks 3 minutter. Så ufattelig herlig, og jeg må nok innrømme at jeg har blitt ganske så avhengig av vipper nå. Woops. Men, man sparer så mye tid, også er det jo så fint da..

Justyna sier jeg må bruke serum i tillegg til at jeg har vipper, slik mine vokser ordentlig i mellomtiden. Derfor bruker jeg produkter som er tilegnet extensions. Man skal jo ikke bruke oljeprodukter o.l når man har vippeextensions, så jeg har både eyeliner og mascara som også er egnet for extensionsvipper. Disse bruker jeg i helgene når jeg skal ut feks, og føler jeg vil pynte meg litt ekstra. I tillegg skal man jo ikke bruke sminkefjerner, samt ansiktskrem o.l med olje i og helst ikke gnikke og gnure så mye på vippene for å få av evt sminke. Jeg har en super sminkefjerner som man bare dytter på øynene og skyller av med vann. Genialt, ihvertfall for meg som hater og bruke tid på å vaske av sminken.  Her er mine produkter ♥
Lash perfect sin eye make up remover – Lash fusion XXL mascara – Stimulash Fusion Lash Enchancer – Stimulash Fushion Liquid Eye Liner

Alle produktene er fra Karl Johan Hudpleie ♥ Synes dere vippene ser fine ut? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg