#Photoshoot @Juuliet

God morgen solstråler ♥ Jeg har vært lys våken siden klokken 06.30 idag, reisefeber? Likevel er det mange timer til vi må være på flyplassen. . Slå-ihjel-tiden-vente-utålmodig-vil-helst-dra-nå . . Uansett, igår fikk jeg noen av bildene fra photoshooten jeg hadde med Julie Tørrissen, hun er bare så fantastisk dyktig, elsker å jobbe med henne . Dere kan følge henne på instagram : @juuliet, eller på tumblr :  julietphoto.tumblr.com  Hun tar på seg shoots, så det er bare og kontakte henne om dere vil. Superflinkejenta. Hva synes dere ?  Har du ett favorittbilde? Jeg er superfornøyd! Ps : Jeg får ikke oppdatert før vi kommer frem ikveld. Er fremme på hotellet ca rundt klokken 8, og regner med det blir rett ut på middag. Men så skal jeg være flink blogger etterpå og vise dere bilder av hotellet osv. Skrives ikveld !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg